Petit mail de Stella ce matin, pour m'annoncer qu'ils m'envoyaient un nouveau pare choc arrière, car celui d'origine est mal percé. je l'avais lu dans certaines pages sur le net, apparemment Tamiya y a remédié en envoyant à tous les vendeurs des pare chocs de remplacement à inclure dans les kits.
Et donc du coup, Stella, ils ont décidé d'envoyer la pièce à tous les acheteurs. Alors j'attends gentiement ma pièce. Je vais comparer avec celui du Rough Rider pour voir la différence de perçage.
Voici le mail reçu ce matin :
J'espère que Maki et les autres auront cette pièce en plus! Normalement à partir de maintenant, elle devrait être dans les kits.Dear Valued Customer
Thanks for your purchase from the first batch of 58452 Sand Scorcher kits with non-woven blue bag.
A few days after shipping out kits we were informed of a possible defect with the Rear Guard (Part #19335554). Replacement rear guards were promptly delivered to us from Tamiya Japan.
Instead of waiting for buyers to check whether their kit(s) contain the defective rear guard we decided to send replacement rear guards to all our buyers. This applies to kits that were shipped before the Tamiya announcement.
Kits shipped after the announcement have the replacement rear guard inserted into kit.
The rear guards have already shipped, last week, to avoid any delays during and after the Chinese New Year holidays.
Please let me know if you have any questions.
Sorry for any inconvenience caused.
Regards
stellamodels
A plus
Carrib